cos
Cosul meu
Cosul este gol

Pentru a putea comanda trebuie sa adaugi produsele in cos.

cos
Cosul meu
Cosul este gol

Pentru a putea comanda trebuie sa adaugi produsele in cos.

Brasi.ro vă pune la dispoziție următoarele metode de livrare:

Livrare prin Curier - Oriunde în România, Livrare în 1-3 zile lucrătoare

Livrare gratuită la comenzi de peste 199 lei prin easybox și 500 lei prin Sameday

Cum se preia comanda?

Comenzile se pot plasa pe site 24/7.

Ele se procesează în intervalul de lucru 09:00-16:00 Luni - Vineri, iar dvs. primiți un email cu confirmarea comenzii dvs. Este posibil să fiți contactată și telefonic pentru informații suplimentare. Dacă un produs nu mai este în stoc / este dar pe altă nuanță, veți primi un email și un SMS. În aceste cazuri, comanda se livrează doar după ce s-a definitivat comanda împreună cu clientul (prin telefon sau email).

Cum se face livrarea?

Livrăm oriunde în România.

Livrarea se face în sistem ramburs, prin curierat rapid. Coletul va fi expediat în 1-7 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. Prin curierat e rapid, simplu, sigur și vă este livrat direct acasă/la serviciu în 1-7 zile oriunde în România. Comenzile din zone rurale sau orașe mici sunt livrate în 1-10 zile lucrătoare, în funcție de distanța față de punctele de lucru Sameday.

Comenzile de produse disponibile cu precomandă sau stoc limitat

Comenzile ce conțin produse disponibile cu precomandă vor fi confirmate după verificarea stocului sau a datei de import.

Costuri de livrare

  • Sameday - 12 lei până la 500 lei
  • Easybox - 9 lei până la 199 lei

Pot beneficia de transport gratuit?

La comenzi de peste 199 lei prin easybox și 500 lei prin Sameday, transport gratuit oriunde în țară.

Cum se face plata?

  • Plata se face în sistem ramburs (se plătește la curier atunci când se livrează coletul).
  • Se poate face cu cardul, online, sigur și rapid prin MobilePay.
  • De asemenea, oferim și posibilitatea plății prin transfer bancar (Ordin de Plată) la cerere.

Se pot returna produsele?

Noi dorim ca un client să revină la noi pe site. E important să fiți mulțumit atunci când cumpărați produsele noastre. Dacă nu sunteți mulțumit de produsele cumpărate, le puteți returna în termen de 30 zile.

Vânzările online sunt supuse Ordonanței de Guvern OUG 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță.

Drepturile consumatorului

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului.

Condiții de returnare

Returnarea se poate face numai dacă produsul este returnat în aceleași condiții în care a fost primit, fără semne de uzură, inclusiv accesoriile aferente, respectiv acestea să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură, lipsuri de nici un fel sau atingeri formei și stării inițiale de la livrare. Costurile pentru returnarea produselor cad exclusiv în sarcina clientului, folosindu-se de preferință același serviciu de curierat cu care s-a făcut expedierea, la adresa depozitului de la care a fost livrat produsul. Brasi.ro va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 14 de zile de la data returnării. Suma înapoiată, cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport, taxele sau comisioanele aferente rambursării contravalorii comenzii.

Exercitarea dreptului de retragere

În cazul în care Clientul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, în cazul în care Comanda este achitată, Brasi.ro se obligă să returneze suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării de către Client în ceea ce privește decizia sa de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează:

  • pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
  • pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/Transfer/ Card bancar -> prin virament bancar;

Clientul va informa Brasi.ro în ceea ce privește intenția sa de retragere din contract prin completarea formularului de returnare produs.

Produse primite defecte

În cazul în care produsele achiziționate sunt nefuncționale sau prezintă vicii de fabricație, acestea vor fi înlocuite cu un produs identic nou și funcțional, cu condiția notificării în scris a Brasi.ro, în termen de 48 de ore de la primirea produsului. În situația în care produsul nu mai este disponibil, clientul poate opta pentru un produs similar sau pentru returnarea contravalorii acestuia (se va face în maxim 14 de zile de la primirea produsului defect la sediul nostru). Costul transportului tur-retur va fi suportat integral de către Brasi.ro, folosindu-se obligatoriu serviciul de curierat agreat de Brasi.ro la momentul returnării. Livrarea cu orice alt curier va fi suportată integral de către client.

Pentru orice nelămurire, sugestie sau nemulțumire vă rugăm să ne contactați.